Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Důvěřivá Brňačka

Zase jednou jsem jela po dálnici do Prahy. Před Humpolcem se mi palubní deska červeně rozzářila. Dívám se na to a uprostřed se objeví hlášení: „Zjištěn nízký tlak v pneumatikách. Zastavte vozidlo co nejdříve.“

No, super. Jela jsem právě zúženými místy, kde odstavný pruh momentálně neexistuje, protože se tudy v rámci rekonstrukce D1 jezdí. Mám pocit, že benzinových stanic máme na dálnici jako hub po dešti, ale zrovna teď nebyla široko daleko žádná. Byla jsem lehce vyděšená. Bylo mi jasné, že jsem asi píchla gumu a že dojet na záchytný bod je naprosto zásadní. Červené varování na palubní desce stále svítilo.

Konečně. Benzinka. Zastavila jsem u tlakoměru a po běžném zhlédnutí usoudila, že bude vhodnější zavolat nějakého šikovného chlapa. Naštěstí pán z pumpy byl moc ochotný, hodil na sebe bundu a šel se na to podívat. Pravá zadní guma skoro seděla. Změřil tlak a bylo jasno, pneumatika musela být děravá. Co teď? „Dofouknout a dojet do pneuservisu,“ poradil mi. Byla jsem za polovinou cesty do Prahy, čekala mě důležitá jednání a jejich přesun by byl komplikovaný. Zvládnu dojet až do cíle? Pumpař se na mě nejistě podíval. „Zastavte si na další benzince asi po 50 kilometrech a uvidíte, jak moc vám utíká vzduch. Asi podle toho.“ Poděkovala jsem a jela dál. Po cestě jsem volala kolegyni, které jsem vysvětlila situaci. Nakonec jsme se shodly, že bude nejlepší sehnat pneuservis hned na kraji Prahy, abych mohla dál jezdit taxíkem.

Kolegyně mi domluvila schůzku v pneuservisu na Chodově, vysvětlila tam mou situaci a pán ji ujistil, že to zvládneme vyřešit. No… Byla to spíš garáž, než pneuservis, ale pán byl velmi ochotný a milý. „Strašně spěchám,“ vyhrkla jsem na něj. „Musíme se na to podívat, a pak vám řeknu, co a jak,“ odpověděl s úsměvem. „OK.“ Sundali gumu a ukázali mi, že je propíchaná drobnými kovovými pilinami. Zevnitř byla úplně vydrolená, už jsem jela částečně na vláknech. „To opravit nepůjde, můžete být šťastná, že jste sem vůbec dojela. Potřebujete novou gumu. Respektive dvě. Náhon na zadní. To je nesmysl, abyste měla každou gumu jinou.“ „Co to znamená?“ „Musíme vám sehnat dvě nové gumy, přezout to a pak můžete odjet,“ řekl technik. „Musím být za 30 minut na Pařížské, nemohu tu čekat,“ řekla jsem trochu nervózně. „Dobře, dejte mi klíče, já vše zařídím, a jakmile to bude hotové, auto vám přivezu. Kolega vás teď odveze, kam budete potřebovat.“

Super, oddechla jsem si. Vyřídila jsem si všechna jednání. Poslední akcí bylo setkání Klubu zaměstnavatelů. Seděli jsme u baru, akce končila, bylo asi 10 hodin večer a já už začínala být nervózní. Co je? Ptali se ostatní. Povyprávěla jsem jim své trable s cestou do Prahy. A dodala, že teď má klíče od mého Mercedesu pán, kterého jsem viděla prvně v životě, a že nevím, kde je. A moje auto taky. „Ten už s ním jistě jezdí někdo kolem Karlových Varů,“ řekl mi kolega. „Ty jsi důvěřivá Brňačka, to snad ani není možné. Tady jsi v Praze.“

Moje nervozita stoupala. Pánovi jsem okamžitě zavolala. „Už jsem na cestě k vám, měli jsme ještě urgentní zásah,“ uklidnil mě. Za 20 minut stálo mé auto s novými gumami před restaurací.

Hurááá, vyskočila jsem radostí. „Jsem ráda, že vás vidím, už jsem si myslela, že jsem bez auta,“ svěřila jsem se mu se svými obavami. Od srdce se smál.

Byla půlnoc a já jela zpátky. Domů. Šťastná, že má důvěřivost tentokrát dopadla dobře.

Autor: Taťána Nepustilová | úterý 19.11.2013 10:00 | karma článku: 21,19 | přečteno: 1430x
  • Další články autora

Taťána Nepustilová

Historický klenot Čechů

Ráda bych se s vámi podělila o svůj úžasný zážitek, který mě čekal v Praze, když jsem si udělala výlet se svým synem Honzíkem.

14.4.2016 v 14:34 | Karma: 15,05 | Přečteno: 731x | Diskuse| Kultura

Taťána Nepustilová

Maluji

Každý den nás provázejí nové informace, zážitky, starosti i radosti. Proto se celý život snažím o to, aby lidé kolem mě byli spokojení. Myslím na ně, pracuji s nimi, zdá se mi o nich, někdy si s nimi i hraji.

29.2.2016 v 14:47 | Karma: 7,05 | Přečteno: 201x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Splněná přání

Začátek roku 2016 jsme začali v TLC stylově, novoroční konferencí Soft Skills naší divize Education...

21.1.2016 v 9:10 | Karma: 8,91 | Přečteno: 307x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Pomoc ostatním...

Jsem ráda, že se lidé mají stále rádi. Drží při sobě a dokáží si pomoci. Před týdnem nám kolegyně poslala email, ve kterém psala:

12.10.2015 v 14:43 | Karma: 8,97 | Přečteno: 930x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

To nevymyslíš…

Při mé poslední služební cestě mě doprovázela má asistentka Iva. Mladá, sličná dáma, která miluje naši zemi stejně jako já a mimo to, miluje i názvy českých vísek a vesniček.

21.9.2015 v 11:00 | Karma: 18,26 | Přečteno: 931x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46,  aktualizováno  20:43

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

U nás cyklostezky, v Polsku dálnice. Využít dotace EU jsme vždy nezvládli, říká expert

4. května 2024

Premium Od vstupu Česka do Evropské unie uplynulo 1. května 20 let. Jak tu dobu zhodnotit? Podle politologa...

  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 945x
Zakladatelka a majitelka společnosti TLC Trainings and Languages, s.r.o. Obchodnice hovořící pěti jazyky. Žena, která zažila sametovou revoluci v ČR i oranžovou revoluci na Ukrajině. Člověk, který si váží tvrdé práce a zodpovědnosti, který věří své filozofii a chce tak trochu burcovat z letargie. Manželka a matka syna Honzíka.