Taťána Nepustilová

Zakladatelka a majitelka společnosti TLC Trainings and Languages, s.r.o. Obchodnice hovořící pěti jazyky. Žena, která zažila sametovou revoluci v ČR i oranžovou revoluci na Ukrajině. Člověk, který si váží tvrdé práce a zodpovědnosti, který věří své filozofii a chce tak trochu burcovat z letargie. Manželka a matka syna Honzíka.
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 945x

Taťána Nepustilová

Historický klenot Čechů

Ráda bych se s vámi podělila o svůj úžasný zážitek, který mě čekal v Praze, když jsem si udělala výlet se svým synem Honzíkem.

14.4.2016 v 14:34 | Karma: 15,05 | Přečteno: 731x | Diskuse| Kultura

Taťána Nepustilová

Maluji

Každý den nás provázejí nové informace, zážitky, starosti i radosti. Proto se celý život snažím o to, aby lidé kolem mě byli spokojení. Myslím na ně, pracuji s nimi, zdá se mi o nich, někdy si s nimi i hraji.

29.2.2016 v 14:47 | Karma: 7,05 | Přečteno: 201x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Splněná přání

Začátek roku 2016 jsme začali v TLC stylově, novoroční konferencí Soft Skills naší divize Education...

21.1.2016 v 9:10 | Karma: 8,91 | Přečteno: 307x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Pomoc ostatním...

Jsem ráda, že se lidé mají stále rádi. Drží při sobě a dokáží si pomoci. Před týdnem nám kolegyně poslala email, ve kterém psala:

12.10.2015 v 14:43 | Karma: 8,97 | Přečteno: 930x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

To nevymyslíš…

Při mé poslední služební cestě mě doprovázela má asistentka Iva. Mladá, sličná dáma, která miluje naši zemi stejně jako já a mimo to, miluje i názvy českých vísek a vesniček.

21.9.2015 v 11:00 | Karma: 18,26 | Přečteno: 931x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Rozhovor v rádiu

Takovou trému jsem měla naposledy ve škole. Srdce mi bilo na poplach, žaludek se mi svíral a já nevěděla, co čekat. Můj první rozhovor v rádiu byl pro mě opravdu silným zážitkem.

14.8.2015 v 9:24 | Karma: 7,01 | Přečteno: 437x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Cloud

„Nevím co to je, ale moje dítě také používá to nevšední slovo,“ vyřkla při minulé poradě má kolegyně.

13.7.2015 v 10:03 | Karma: 9,53 | Přečteno: 669x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Ach jo, babi…

Už jednou jsem psala o své babičce a její zálibě kupovat věci u přímých prodejců. Ti sice důchodcům prodávají „super zboží“ za bezkonkurenční ceny, ovšem ve finále jsou to buď jen prázdné plastové skořápky (jako v minulosti remoska, která neměla ani dno), nebo nefunkční šrot. Jako nyní indukční deska, která nevaří :-(

22.7.2014 v 9:00 | Karma: 12,03 | Přečteno: 974x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Podnikatel roku 2013

Jsem velmi ráda, že jsem osobně mohla touto mezinárodní soutěží projít. Byla jsem zde jednou z nominovaných podnikatelů. A zaujalo mě už to, že profesionální provedení a důkladná příprava provázely účastníky na každém kroku.

26.3.2014 v 10:00 | Karma: 7,82 | Přečteno: 460x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Věřím v Ukrajinu!

Těmito slovy ukončila svůj projev Julija Tymošenková. Žena, která byla konečně propuštěna z vězení a která vystupovala na tribunách při oranžové revoluci před deseti lety.

24.2.2014 v 10:00 | Karma: 9,82 | Přečteno: 604x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Závan elegance a noblesy. Eliška Hašková.

Tak by se dal popsat můj první dojem, když jsem spatřila vcházet paní Elišku Haškovou Coolidge. Elegantní dáma, upravená s důrazem na sebemenší detail. Milá a přirozená. Bylo to pro mne jako setkání s první dámou. S dámou, která je ztělesněním všeho, co to slovo obsahuje. Vstoupila v nádherné červené peleríně, s hlavou vztyčenou a s gesty, která všechny přítomné hosty zaujala.

2.12.2013 v 10:00 | Karma: 17,13 | Přečteno: 926x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Důvěřivá Brňačka

Zase jednou jsem jela po dálnici do Prahy. Před Humpolcem se mi palubní deska červeně rozzářila. Dívám se na to a uprostřed se objeví hlášení: „Zjištěn nízký tlak v pneumatikách. Zastavte vozidlo co nejdříve.“

19.11.2013 v 10:00 | Karma: 21,19 | Přečteno: 1430x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Teambuilding

Nemohu si pomoci, ale musím reagovat na příspěvky v diskuzi pod mým posledním článkem „Energetický koktejl pro Táňu“.

4.11.2013 v 11:45 | Karma: 7,61 | Přečteno: 1374x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Energetický koktejl pro Táňu

V pátek a sobotu před dvěma týdny jsme měli pracovní teambuildingovou akci pro obchodníky a školitele naší firmy. Každý ze dvanácti účastníků měl za úkol nachystat jednu společnou aktivitu, která by nám pomohla ještě více se seznámit a naučit se spolupracovat v mimořádných situacích.

29.10.2013 v 10:00 | Karma: 8,57 | Přečteno: 868x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Dřevěná okna…

...byste asi v mrakodrapu nehledali. Přesto v AZ Tower jsou, prostory naší firmy nevyjímaje. Musím se přiznat, že když jsem je viděla vsazená do zdí ve fázi hrubé stavby, nelíbilo se mi to. Považovala jsem je za prvek, který se do „betonového monstra“ prostě nehodí. Pak jsme ale vymalovali, položili koberce... A jsem ráda, že okna jsou dřevěná, přírodní a s výraznými dřevěnými rámy a parapety.

7.10.2013 v 10:00 | Karma: 10,12 | Přečteno: 571x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Pracovní řidičák

Je mi skoro čtyřicet. Na Ukrajině jsem jako ředitelka fabriky strávila pouhý rok a půl. I tak mám ale pocit, že většina mého života se udála právě zde. Bylo to pro mě zásadní období, ze kterého budu vždy čerpat a odkazovat se na něj. Odjela jsem jako slečna, vrátila se jako žena.

23.9.2013 v 10:00 | Karma: 9,16 | Přečteno: 654x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Uklízečka nebo ředitel – kdo je důležitější?

Také už jste někdy měli pocit, že vrátný nebo uklízečka byli ve firmě ti nejdůležitější? Alespoň to tak na první pohled vypadalo? Při pátečním výletě s kolegyněmi jsme si o tom povídaly a nedá mi se s vámi nepodělit o zážitek kolegyně Miriam.

9.9.2013 v 10:00 | Karma: 11,60 | Přečteno: 765x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Nestandardní standard

Někdy člověk ani nemusí psát článek na blog – stačí, když zkopíruje svou e-mailovou korespondenci... Jak už jsem zde několikrát zmiňovala, naše firma se nedávno přestěhovala do nových prostor v mrakodrapu AZ Tower. A i když se nám tam moc líbí, občas – hlavně při komunikaci s dodavateli – narazíme na něco, co prostě nečekáme.

19.8.2013 v 10:00 | Karma: 11,69 | Přečteno: 517x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Je až neuvěřitelné, co oči řemeslníka nevidí…

...a proto přikládám foto, protože tohle by mi opravdu nikdo neuvěřil. Objednali jsme si ve firmě počítačové stolky do naší sborovny. Šlo jen o další dva kusy typu stolu, kterého už nám dodavatel předtím několik exemplářů vyráběl, tak jsme nečekali žádné komplikace.

15.7.2013 v 12:45 | Karma: 26,26 | Přečteno: 8670x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Kdo, kdy, jak? Zlaté české ručičky

Konečně jsme se s firmou přestěhovali. Hurááá. Mezi poslední věci, které jsme kupovali, patřilo nádobí a vybavení kuchyněk. Přece jen je nás banda, takže vše po sto kusech – hrnky, skleničky, talířky, příbory... No všechno.

27.6.2013 v 10:00 | Karma: 7,79 | Přečteno: 812x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Nekupte to...

„Dobrý den, paní Nepustilová, velmi vám gratuluji. Vaše společnost obdržela prestižní ocenění firmy s nejvyšší známkou ratingu jednoho A dokonce s mezinárodní platností. Co na to říkáte?“

13.5.2013 v 12:30 | Karma: 21,72 | Přečteno: 1408x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Padesát plus

Toužím najít zkušenou, praktickou, skromnou, vyrovnanou a pohodovou paní. Zn.: Nabízím práci. Potřebuji, aby zvládla pracovat s PC, měla základy angličtiny a uměla používat selský rozum. Praxe v kanceláři – vítána!

22.4.2013 v 10:00 | Karma: 14,27 | Přečteno: 1577x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Nula sem, nula tam…

Před časem byla moje firma oslovena, aby se zúčastnila výběrového řízení na překladatelskou činnost. Kolega Martin – náš Translation Consultant – si poskočil, protože v zadávací dokumentaci byl uveden odhad objemu zakázky asi za 140 000 euro. To je na překlady slušné...

8.4.2013 v 10:00 | Karma: 16,94 | Přečteno: 1004x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Zima jako v Baku

Letošní zima střídá přívaly sněhu, tuhé mrazy i teploty nad nulou. Právě díky mrazu jsem si opět vzpomněla na Ukrajinu. I přesto, že jsem tam strávila dvě zimy, tu nejtužší jsem zažila v Baku, hlavním městě Ázerbájdžánu. Přes den bylo kolem mínus pětadvaceti, večer ještě přituhovalo.

11.2.2013 v 13:50 | Karma: 8,97 | Přečteno: 484x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

O architektech, lištách a větrných mlýnech

Když někdo „zaspí“ dobu, je to prostě hrozné. Obzvlášť pokud se jedná o řemeslníka, který vám navrhuje technická řešení. Před několika dny jsem opět celé dopoledne strávila na stavbě. Koupila jsem totiž v Brně 17. patro v AZ TOWER – nejvyšším mrakodrapu v ČR.

5.2.2013 v 10:00 | Karma: 9,64 | Přečteno: 461x | Diskuse| Ostatní