Taťána Nepustilová

Zakladatelka a majitelka společnosti TLC Trainings and Languages, s.r.o. Obchodnice hovořící pěti jazyky. Žena, která zažila sametovou revoluci v ČR i oranžovou revoluci na Ukrajině. Člověk, který si váží tvrdé práce a zodpovědnosti, který věří své filozofii a chce tak trochu burcovat z letargie. Manželka a matka syna Honzíka.
  • Počet článků 98
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 945x

Taťána Nepustilová

Jsem patronkou SOS dětských vesniček

„Děti jsou můj život.“ S oblibou tuto větu říkám, protože to tak opravdu cítím. Já si na své dětství velmi dobře pamatuji.

18.6.2015 v 8:00 | Karma: 6,60 | Přečteno: 273x | Diskuse| Osobní

Taťána Nepustilová

Moje babička

O mé babičce hodně hovořím, protože až nyní si uvědomuji, jak moc mne právě ona ovlivnila a jak mne v rámci mého podnikání vlastně ovlivňuje dodnes.

18.5.2015 v 10:00 | Karma: 11,13 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ona

Taťána Nepustilová

Narozeninové přání

Narozeninové přání :)

18.3.2015 v 10:00 | Karma: 5,93 | Přečteno: 534x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Ukrajina je mým druhým domovem

Ukrajina v poslední době plní zpravodajství po celém světě. Můj názor na ní je jednoduchý - je to můj druhý domov.

26.2.2015 v 10:00 | Karma: 13,97 | Přečteno: 734x | Diskuse| Osobní

Taťána Nepustilová

I muži mají své dny

O rozdílech mezi muži a ženami se toho napsalo již hodně, proto i já přidám svou trošku do mlýna.

9.2.2015 v 10:00 | Karma: 10,91 | Přečteno: 697x | Diskuse| Osobní

Taťána Nepustilová

Snažím se být "teflonová"

Každý občas potkáme osobnost, která vás ovlivní a změní pohled na věc. I mě se to čas od času děje.

29.1.2015 v 10:00 | Karma: 7,82 | Přečteno: 459x | Diskuse| Osobní

Taťána Nepustilová

Jsem podnikatelka roku 2014!

Je to sice již pár týdnů, ale nedalo mi to a na začátku nového roku jsem se ohlédla za největším úspěchem roku 2014.

12.1.2015 v 10:06 | Karma: 8,63 | Přečteno: 973x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Deziluze všedního dne

Před pár dny jsem si objednávala látky. Na první pohled není nic jednoduššího. Pokud jde o nákup látek, tak asi většina žen ví, že v obchodě jsou látky namotané na dutinkách nebo pevných kartónových deskách. Důvod je prostý.

27.10.2014 v 11:00 | Karma: 9,25 | Přečteno: 773x | Diskuse| Společnost

Taťána Nepustilová

Jak jsme stavěli plachetnice, aneb Jak zatočit s plýtváním

Teď v září se mi zase povedlo strávit jednu sobotu navíc v práci. Nicméně tentokrát to bylo fajn. Prostě jsme si hráli. Martin, aspirant na našeho nového kolegu-školitele, nám přišel předvést, jak pracuje. Téma znělo Eliminace plýtvání.

7.10.2014 v 11:00 | Karma: 8,33 | Přečteno: 556x | Diskuse| Osobní

Taťána Nepustilová

176 km za hodinu…

...stačí, abyste mohli létat! Sama jsem to zažila ve Skydive Aréně v Praze, kde si takový zážitek můžete dopřát.

9.9.2014 v 10:00 | Karma: 7,77 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Moje sestra vyhrála mistrovství světa!

Má sestra je šikulka. Vlastně ne, je mistryní světa! A je až neuvěřitelné, kolik lidí z našeho malého národa je ve sportu takhle dobrých.

4.8.2014 v 9:30 | Karma: 14,28 | Přečteno: 794x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Není bota jako bota

Nedávno jsem v Praze jela metrem. A najednou koukám: Bože, co to má ten člověk za boty? Venku je celkem chladno – a on se tady prochází v takových ťapkách.

14.7.2014 v 10:15 | Karma: 8,35 | Přečteno: 1250x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Na Maltu za angličtinou

Já, ředitelka jazykové školy, jsem jela na Maltu učit se angličtinu :-) Sice chodím v průběhu roku na individuální kurz, ale často mi do něj zasahují různí lidé a různé nenadálé schůzky, takže koncentrace na studium je tatam.

17.6.2014 v 10:00 | Karma: 10,38 | Přečteno: 547x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Není sluchátko jako sluchátko

Před týdnem jsem psala o své návštěvě lékaře. Když jsem šla k doktoru podruhé na kontrolu, seděla vedle mě v čekárně velmi stará paní. Milá, s bílými vlasy. Ruce se jí třásly, ale usmívala se a chuť do života z ní jen čišela.

19.5.2014 v 14:30 | Karma: 16,10 | Přečteno: 781x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Jsem ráda, že tě mám

Po mnoha letech jsem musela navštívit nemocnici, konkrétně oddělení ORL. Šla jsem na punkci čelistní dutiny. Opravdu nepříjemná věc... Podělit se ale chci o něco jiného – o dobu strávenou v čekárně. Vlastně o celé dopoledne strávené v čekárně. Ale nakonec ten čas měl pro mě smysl. A byla jsem i ráda, že jsem ho tam prožila.

12.5.2014 v 10:00 | Karma: 18,87 | Přečteno: 865x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Nejkrásnější květina

Byl večer a já čekala doma na manžela se synem. Najednou moje tříleté dítě vběhlo celé šťastné do pokoje, rozběhlo se ke mně a roztáhlo své malé ručičky. Objala jsem ho. Honzík se na mě podíval a začal něco „drmolit“. Popravdě jsem ho až tak moc neposlouchala, myslela jsem si, že si prostě něco povídá sám pro sebe.

14.4.2014 v 10:00 | Karma: 13,59 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Prodávat něco, co nemám?

Pamatuji si na dobu, kdy Student Agency vstoupila na trh s projektem žlutých autobusů. Dokonce si vzpomínám i na svou první jízdu, kdy ještě byla sedadla v přední části autobusů dražší, ale také širší a komfortnější. A pamatuji si, že jsem byla mile překvapena pravdivostí všeho, co SA svým klientům sdělovaly.

10.3.2014 v 10:00 | Karma: 13,24 | Přečteno: 959x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Nezávislí a spravedliví…

Chtěla bych se s vámi podělit o vtip, který mi poslal přítel mailem: V jednom malém městě povolal právník k soudu jako svědka jednu starou paní. Když složila přísahu, ptá se jí: „Paní Čermáková, znáte mne?“

10.2.2014 v 10:00 | Karma: 28,84 | Přečteno: 1111x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Proč??

Dnes ráno jsem v rádiu slyšela hroznou věc. Dvaadvacetiletá matka dala své holčičce do jogurtu fridex. Naštěstí otec včas zavolal první pomoc a děvčátko zachránili. I tak má dítě popálené trávicí ústrojí.

20.1.2014 v 11:30 | Karma: 19,27 | Přečteno: 1425x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Alespoň trochu soukromí…

Vánoce jsou obdobím, kdy se na sebe všichni těšíme a chceme být spolu. Můžeme si jeden druhého pořádně užít, nikam nespěcháme a lenošení je možná jednou z nejoblíbenějších společných aktivit.

6.1.2014 v 9:30 | Karma: 11,81 | Přečteno: 628x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Předvánoční pohled z okna v 6:15 ze 17. patra

Někdy jsem ranní ptáče a v minulém týdnu jsem si zase jednou přivstala. Přišla jsem do práce brzo a už tam bylo několik kolegyň, které měly stejný nápad.

23.12.2013 v 9:30 | Karma: 9,60 | Přečteno: 441x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Tip na vánoční dárek

Miluji Vánoce a miluji dávání dárků. Vidět šťastné tváře lidí kolem sebe a zažít chvilku radostného štěstí v očích... To za to stojí.

16.12.2013 v 13:00 | Karma: 9,69 | Přečteno: 500x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Piccolo nebo ristretto?

Jela jsem z Prahy do Brna. Bylo 5 hodin ráno. A byla jsem utahaná jako pes, protože jsem do půlnoci pracovala a teď mířila na ranní jednání do Jihlavy. Kafe. Chtělo by to dobré kafe.

25.11.2013 v 10:00 | Karma: 11,78 | Přečteno: 1137x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Mami, já tě zavedu…

Ten večer jsem byla už opravdu unavená. Můj syn a můj manžel ale byli plní energie. V osm hodin začali hrát Člověče, nezlob se. Oznámila jsem jim, že já vážně hrát nechci, otáčím se na bok a jdu spát.

21.10.2013 v 10:30 | Karma: 14,43 | Přečteno: 690x | Diskuse| Ostatní

Taťána Nepustilová

Chodec na dálnici D1

Naposledy mě takhle vyděsil jakýsi pán na Ukrajině... Potkat na dálnici chodce je opravdu zážitek, který vám nepřinese úplně fajn pocity.

30.9.2013 v 10:45 | Karma: 9,45 | Přečteno: 587x | Diskuse| Ostatní